Je bevindt je hier:

Klantgerichtheid

Leer gebruik te maken van uw kennis om proactief in te spelen op de wensen van de klant.
260,15
Incl. BTW
Online
€0.00 met STAP
Contacturen
Geen contacturen
Duur
Zelf te bepalen
Interval
Zelf te bepalen
Werkdruk
16 uur zelfstudie

Van nature bent u nieuwsgierig, sociaal en ondernemend. U kent de markt waarin uw organisatie acteert van binnen en van buiten, maar weet niet goed hoe u deze kennis kunt gebruiken om proactief in te spelen op de wensen van uw klant. Tijdens de training Klantgerichtheid leert u om u proactief op te stellen naar klanten. En hen net dat beetje meer service te bieden dan de concurrent. 

NA AFLOOP VAN DE TRAINING:

  • Kunt u de korte- en lange termijn behoeften van de klant in kaart brengen.
  • Weet u proactief in te spelen op de huidige en toekomstige behoeften van de klant. 
  • Kunt u onverstandige keuzes van een klant ter discussie stellen en alternatieven bieden.
  • Bent u in staat om de meerwaarde van uw organisatie helder en bondig uit te leggen.
  • Weet u hoe u de klanttevredenheid na aanschaf van een product of dienst kunt onderzoeken. 

WAT KUNT U VERWACHTEN?

Deze online training past zich aan, aan uw kennisniveau. Aan de hand van een kennistest aan het begin, wordt de training automatisch aangepast. Wat u al beheerst, hoeft u niet nog een keer te leren, en wordt dus weggelaten. 

Aan het einde van de training vindt er nog een kennistest plaats, deze maakt inzichtelijk welke vaardigheden u heeft bijgeleerd. 

ONDERWERPEN

  • De juiste vragen stellen
  • Adviesvaardigheden
  • Evalueren en klanttevredenheid

HOEVEEL TIJD GAAT U INVESTEREN?

De online training Klantgerichtheid heeft een doorlooptijd van 16 uur.

Algemene voorwaarden & Privacy

Voor onze online trainingen van Grow Online zijn de algemene voorwaarden van GITP van toepassing. Lees hier de privacyverklaring van GITP Grow Online.