Van nature bent u nieuwsgierig, sociaal en ondernemend. U kent de markt waarin uw organisatie acteert van binnen en van buiten, maar weet niet goed hoe u deze kennis kunt gebruiken om proactief in te spelen op de wensen van uw klant. Tijdens de training Klantgerichtheid leert u om u proactief op te stellen naar klanten. En hen net dat beetje meer service te bieden dan de concurrent.
NA AFLOOP VAN DE TRAINING:
- Kunt u de korte- en lange termijn behoeften van de klant in kaart brengen.
- Weet u proactief in te spelen op de huidige en toekomstige behoeften van de klant.
- Kunt u onverstandige keuzes van een klant ter discussie stellen en alternatieven bieden.
- Bent u in staat om de meerwaarde van uw organisatie helder en bondig uit te leggen.
- Weet u hoe u de klanttevredenheid na aanschaf van een product of dienst kunt onderzoeken.
WAT KUNT U VERWACHTEN?
Deze online training past zich aan, aan uw kennisniveau. Aan de hand van een kennistest aan het begin, wordt de training automatisch aangepast. Wat u al beheerst, hoeft u niet nog een keer te leren, en wordt dus weggelaten.
Aan het einde van de training vindt er nog een kennistest plaats, deze maakt inzichtelijk welke vaardigheden u heeft bijgeleerd.
ONDERWERPEN
- De juiste vragen stellen
- Adviesvaardigheden
- Evalueren en klanttevredenheid
HOEVEEL TIJD GAAT U INVESTEREN?
De online training Klantgerichtheid heeft een doorlooptijd van 16 uur.
Algemene voorwaarden & Privacy
Voor onze online trainingen van Grow Online zijn de algemene voorwaarden van GITP van toepassing. Lees hier de privacyverklaring van GITP Grow Online.